Header Ads

TİB'den sansür: 8 haber sitesine erişimi engelledi


cha/başka haber

Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı (TİB), Türkiye'de yayın yap an pek çok haber sitesine erişim yasağı getirdi.

TİB tarafından gece geç saatlerde Irak Kürt Bölgesel Yönetimi (IKBY) yakın Rudaw, Erbil merkezli BasNews, Dicle Haber Ajansı (DİHA), Hawar Haber Ajansı (ANHA) Özgür Gündem gazetesi, Yüksekova Haber, Sendika.org, RojNews internet sitelerine erişim engellendi.

Engellenen bazı siteler uzantılarını değiştirerek yayına devam etmeye çalışıyor. Sendika sitesine sendika.tv adresinden ulaşılabiliyor.

sendika.org hakkında TİB'in resmi sorgulama ekranında yer alan karar şöyle:

"5651 sayılı Kanun uyarınca yapılan teknik inceleme ve hukuki değerlendirme sonucunda bu İnternet sitesi (sendika.org) hakkındaki Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı'nın 25/07/2015 tarih ve 490.05.01.2015.-195461 sayılı kararına istinaden Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı tarafından İDARİ TEDBİR uygulanmaktadır."

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.